الصفحات

الثلاثاء، 10 أبريل 2012

رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..! ج 1


رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin

tom martin 01 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)
الكثيرون يعتقدون أنه رسمات هذا الفنان التي رسمها بيده هي في الحقيقة صور ملتقطة بكاميرا !
هذا الرسام مشهور برسماته المتقنة التي يقسم من رآها أنها حقيقة !!
نترككم مع المزيد من الصور :














 



Natural delicacies
tom martin 02 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)

tom martin 03 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)

tom martin 04 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)

tom martin 05 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)
tom martin 06 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)
tom martin 07 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)

tom martin 08 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)





tom martin 09 رسمات للفنان توم مارتن Tom Martin .. الرسمات التي يقسم من رآها أنها حقيقة ..!! (الجزء الأول)



Tom Martin

Born: 1986, Wakefield, England.


Education:

2005-2008: BA (Hons) Interdisciplinary Art and Desgin, with first class honours,  University of Huddersfield.
2004-2005: 18+ Foundation course in art and design, RCAT, Rotherham.




My choice of subject is personal to me, and to an extent me only. The items that feature in my paintings are nothing more than fractions of my everyday life. I find myself fascinated by the way products are packaged, the texts that are used, and the way these items react with light in their surroundings. Occasionally, hard edged pieces of chrome gym equipment find their way into my compositions. These rather banal pieces of steel are far from idyllic ideas of what is or is not beautiful. However by making ''super-sized'' paintings of these objects I am able to pack in many unseen intricate reflections and abstracted bands of colour. The subject becomes fascinating despite its origins, as we the viewer are enabled to see closer than we would normally care to do.

Although the paintings I make are directly based upon one, or several photographs, I intend to go beyond simply making a copy of a photograph. My aim primarily is to create an impossible existance, a Hyperreality in its self. Something which, despite its often massively enlarged scale, is questionably real. I make use of various devices to bring forward elements of the composition, whilst pushing other areas back deeper into the painting. I want the subject to project further than the plane of the canvas, to have a presence, putting the viewer somewhere in the physical experience of the painting.

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

أهلا بك ،
أشكر لك إطلاعك على الموضوع و أن رغبت في التعليق ،
فأرجو أن تضع إسمك ولو حتى إسما مستعارا للرد عليه عند تعدد التعليقات
كما أرجو أن نراعي أخلاقيات المسلم;حتى لانضطر لحذف التعليق
تقبل أطيب تحية
ملاحظة: يمنع منعا باتا وضع أية : روابط - إعلانات -أرقام هواتف
وسيتم الحذف فورا ..